ZASADY I WARUNKI
Z dniem 10 marca 2025 roku wchodzą w życie poniższe Warunki i Zasady.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z sekcją Warunki i Zasady przed rozpoczęciem gry. Rozpoczynając korzystanie ze strony internetowej, automatycznie akceptujesz te warunki. Wersja angielska ma pierwszeństwo przed wszelkimi tłumaczeniami.
OGÓLNE
Korzystając z tej strony internetowej (zwanej dalej "Stroną" lub "Firmą"), przyjmujesz do wiadomości, że uczestnictwo w grach może prowadzić do utraty środków wpłaconych na Twoje konto. Hazard online może być nielegalny w niektórych jurysdykcjach. Rozumiesz, że Strona nie udziela porad prawnych ani nie gwarantuje legalności swoich usług w Twoim regionie. To Ty ponosisz odpowiedzialność za upewnienie się, że korzystanie z usług Strony jest zgodne z obowiązującym w Twoim kraju prawem. Korzystasz ze Strony na własne ryzyko i według własnego uznania.
Niniejsze Warunki i Zasady są regulowane przez prawo kraju, w którym Firma została zarejestrowana.
Firma zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych warunków w dowolnym momencie. W przypadku istotnych zmian dołożymy starań, aby poinformować użytkowników, jednak zalecamy regularne sprawdzanie tej strony pod kątem aktualizacji.
Warunki te stanowią prawnie wiążącą umowę pomiędzy Tobą a Firmą. Przed założeniem konta należy je dokładnie przeczytać. Jeśli nie zgadzasz się z którymkolwiek punktem, nie korzystaj i nie kontynuuj korzystania ze Strony.
Korzystając ze Strony, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji telefonicznie, przez SMS lub drogą elektroniczną. Powiadomienia mogą być publikowane na Stronie lub przesyłane za pośrednictwem różnych metod komunikacji. Możesz zrezygnować z wiadomości promocyjnych przez SMS lub telefon, albo skontaktować się z pomocą techniczną w celu zaprzestania otrzymywania takich ofert drogą elektroniczną. Niezależnie od ustawień komunikacyjnych, możemy nadal wysyłać ważne informacje dotyczące Twojego konta lub działania Strony.
DOSTĘPNOŚĆ GIER
Zwracamy uwagę, że dostępność niektórych gier może się różnić w zależności od ograniczeń regionalnych narzuconych przez dostawców gier, które mogą ulec zmianie w dowolnym momencie bez uprzedzenia.
Jeśli gracz próbuje ominąć te ograniczenia poprzez manipulację swoją lokalizacją (np. przez połączenia szyfrowane lub serwery proxy), wszelkie wygrane, depozyty, bonusy czy salda mogą zostać anulowane i nie będą podlegać zwrotowi. Takie działania są uznawane za naruszenie niniejszych Warunków i Zasad. W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do zablokowania konta, opóźnienia wypłat lub wykorzystania środków w celu pokrycia szkód.
Ograniczenia gier według regionów:
Fashion TV Video Slot niedostępny w: Arabia Saudyjska, Jordania, Turcja, Kuba.
Planet of the Apes Video Slot niedostępny w: Malezja, Katar, Azerbejdżan, Chiny, Indie, Rosja, Tajlandia, Turcja, Ukraina.
Vikings Video Slot niedostępny w: Francja, Indie, Indonezja, Laos, Azerbejdżan, Kambodża, Kanada, Chiny, Malezja, Mjanma, Katar, Rosja, Korea Południowa, Papua-Nowa Gwinea, Tajlandia, Turcja, Ukraina, USA.
Narcos Video Slot niedostępny w: Korea Południowa, Indonezja.
Gry Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantom's Curse, The Invisible Man) dostępne są wyłącznie w: Monako, Czarnogóra, Norwegia, Rosja, Gruzja, Islandia, Liechtenstein, Mołdawia, San Marino, Serbia, Ukraina, Macedonia Północna, Turcja, Austria, Cypr, Finlandia, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Luksemburg, Malta, Niderlandy, Polska, Słowacja, Słowenia, Andora, Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Gruzja.
Jackpoty NetEnt (np. Mega Fortune, Arabian Nights) nie są dostępne w: Rosja, Hiszpania, Tajlandia, Tunezja, Turcja, ZEA, Ukraina, Australia, Azerbejdżan, Chiny, Dania, Indie, Izrael, Włochy, Japonia, Malezja, Katar. Wygrane jackpoty przez graczy z tych krajów zostaną anulowane.
Gry Amatic niedostępne dla graczy z Australii.
Gry Microgaming niedostępne w: Dania, RPA, USA, Singapur, Włochy, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Belgia, Australia, Tajwan, Filipiny.
Gry NYX (NextGen) niedostępne w Kanadzie.
AKCEPTOWANE WALUTY
Strona akceptuje wiele walut, w tym EUR, BRL, CAD, NOK, NZD, CZK, ZAR, BGN, HRK, RON, AUD, BTC oraz inne kryptowaluty.
KTO MOŻE GRAĆ?
Dostęp do strony mają wyłącznie osoby z krajów i regionów, gdzie hazard online jest legalny. Obowiązkiem gracza jest zapoznanie się z aktualnym prawem dotyczącym hazardu w jego kraju przed rozpoczęciem gry.
Uczestnictwo jest możliwe tylko dla osób pełnoletnich (co najmniej 18 lat) lub tych, które osiągnęły wymagany wiek prawny w swoim kraju. Gracz samodzielnie odpowiada za sprawdzenie lokalnych ograniczeń wiekowych dotyczących gier hazardowych.
Gracze są w pełni odpowiedzialni za upewnienie się, że ich udział w grach nie narusza żadnych lokalnych przepisów. Wszystkie depozyty i gra na prawdziwe pieniądze muszą być zgodne z lokalnym prawem. Firma ma prawo zawiesić lub zablokować konto, jeśli nie zostanie przedstawiony dowód wieku.
Kraje z ograniczonym dostępem ("Restricted Countries")
Gracze z poniższych krajów i regionów nie mogą dokonywać depozytów ani grać na prawdziwe pieniądze:
Terytoria zamorskie Francji: Majotta, St. Martin, Polinezja Francuska, Wallis i Futuna, Nowa Kaledonia, Gwadelupa, Martynika, Gujana Francuska, Reunion
Inne kraje/terytoria: USA, Wielka Brytania, Hiszpania, Niderlandy, Curaçao, Azerbejdżan, Armenia, Gibraltar, Jersey, Białoruś, Izrael, Litwa, Antyle Holenderskie, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Rosja, Tadżykistan, Uzbekistan, Ukraina
Jeśli gracz z zakazanego regionu korzysta z serwisu, firma nie gwarantuje powodzenia wypłat ani zwrotów.
Kraje z listy FATF
Gracze z krajów znajdujących się na listach Financial Action Task Force (FATF) nie mogą dokonywać wpłat ani grać na prawdziwe pieniądze:
Szara lista: Kambodża, Kajmany, Jamajka, Jordania, Haiti, Mali, Maroko, Albania, Barbados, Burkina Faso, Mjanma, Nikaragua, Pakistan, Panama, Filipiny, Senegal, Sudan Południowy, Syria, Jemen, Turcja, ZEA, Zimbabwe
Czarna lista: Korea Północna, Iran
Inne wykluczone kraje/terytoria
Nie przyjmujemy graczy ani płatności z: Burundi, Republiki Środkowoafrykańskiej, Kuby, Korei Północnej, Afganistanu, Samoa Amerykańskiego, Barbadosu, Botswany, DR Konga, Fidżi, Mjanmy, Nikaragui, Pakistanu, Palau, Palestyny, Samoa, Francji, Guamu, Iranu, Iraku, Libanu, Libii, Mali, Somalii, Sudanu Południowego, Sudanu, Syrii, regionu Krymu (Ukraina), Ugandy, Wenezueli, Jemenu, Trynidadu i Tobago, Zimbabwe.
KORZYSTANIE Z KONTA GRACZA
Aby obstawiać zakłady na stronie, musisz najpierw zarejestrować się i założyć konto.
Dozwolone jest tylko jedno konto na osobę, adres IP, urządzenie i gospodarstwo domowe. Próba założenia więcej niż jednego konta może skutkować zablokowaniem kont, anulowaniem zakładów oraz utratą wygranych i bonusów. Wypłacone środki z konta zduplikowanego muszą zostać zwrócone na żądanie. W przypadku założenia nowego konta, stare zostanie zamknięte. Jeśli zauważysz, że masz więcej niż jedno konto, powinieneś niezwłocznie poinformować dział wsparcia, aby uniknąć ograniczeń.
Podczas rejestracji musisz podać poprawny adres e-mail i prawdziwe dane. Brak poprawnych informacji może uniemożliwić odzyskanie hasła i pomoc techniczną. To wyłącznie Twoja odpowiedzialność, aby dane były zgodne z prawdą i kompletne.
Podczas tworzenia konta wybierasz nazwę użytkownika i hasło. To Twoim obowiązkiem jest utrzymanie tych danych w tajemnicy i bezpieczeństwie. Firma nie ponosi odpowiedzialności za nieautoryzowany dostęp do konta w przypadku udostępnienia danych osobom trzecim.
Transakcje są zabezpieczone za pomocą szyfrowania SSL. Dane osobowe gracza są poufne i nie będą sprzedawane ani przekazywane osobom trzecim.
Wypłaty muszą być realizowane tą samą metodą, którą dokonano wpłaty. Przykładowo, środki wpłacone kartą kredytową muszą zostać wypłacone na tę samą kartę.
Zobowiązujesz się do podawania aktualnych i prawdziwych informacji oraz do informowania firmy o wszelkich zmianach.
Nie wolno sprzedawać, przekazywać ani handlować kontami. Nie wolno również przesyłać środków między różnymi kontami graczy.
W przypadku błędu w zakładzie lub wypłacie, firma zastrzega sobie prawo do poprawienia pomyłki i ponownego przeliczenia zakładu na odpowiednich warunkach lub do jego anulowania.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek usterki lub błędy w systemie, zobowiązujesz się ich nie wykorzystywać i zgłosić je firmie. Niezgłoszenie takich sytuacji może skutkować koniecznością zwrotu kosztów poniesionych przez firmę z tego tytułu.
W przypadku podejrzenia manipulacji systemem, firma może wstrzymać wypłaty. Osoby dopuszczające się takich działań mogą ponieść odpowiedzialność karną. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany lub wycofania dowolnych gier lub funkcji na stronie.
DOKONYWANIE WPŁATY
Aby wziąć udział w grach, musisz mieć wystarczające środki na swoim koncie.
Minimalne kwoty wpłat różnią się w zależności od kraju, z którego grasz. Maksymalna kwota wpłaty zależy od wybranej metody płatności. Dodatkowo dostępne są niektóre kryptowaluty w ramach określonych limitów.
Firma może czasami przyznać bonus na konto gracza. Warunki oraz wysokość bonusu ustala firma i może je opublikować na stronie internetowej. Jeśli na koncie znajdują się zarówno środki rzeczywiste, jak i bonusowe, najpierw wykorzystywane są środki rzeczywiste. W przypadku wypłaty środków przed spełnieniem wymagań obrotu bonusem, wszelkie wygrane z bonusu zostaną anulowane.
Każdy bonus podlega osobnym warunkom, które są dostępne na stronie internetowej.
Firma nie jest instytucją finansową i nie nalicza odsetek od salda konta.
Wpłacone środki pojawią się na koncie w rozsądnym czasie po potwierdzeniu wpłaty. Przed realizacją wypłaty wszystkie wcześniejsze wpłaty muszą zostać zweryfikowane.
Strona nie jest giełdą i nie prowadzi wymiany walut.
Do wpłat możesz używać wyłącznie własnych kart kredytowych/debetowych lub innych metod płatności. Imię i nazwisko na metodzie płatności musi być zgodne z danymi konta gracza.
Wpłaty kryptowalutowe nie podlegają limitom, dlatego jeśli chcesz ograniczyć swoje wpłaty, wybierz inną metodę płatności.
Upewnij się, że kwota wpłaty w kryptowalucie jest równa lub wyższa niż minimalny próg dla danej waluty, podany w sekcji wpłat na koncie. Wpłaty poniżej tego progu nie będą księgowane ani zwracane.
Jeśli hazard online jest zabroniony w Twoim kraju, nie wolno Ci dokonywać wpłat za pomocą karty kredytowej.
Obowiązkiem właściciela karty jest zapoznanie się z przepisami dotyczącymi hazardu online w swoim kraju.
Osoby niepełnoletnie nie mogą korzystać z żadnych funkcji strony.
POLITYKA WYPŁAT
Minimalna kwota wypłaty wynosi od 50 € do 120 €, w zależności od kraju zamieszkania i/lub wybranej metody płatności.
Jeśli środki zostaną błędnie zaksięgowane na Twoim koncie (np. z powodu błędu technicznego lub ludzkiego), pozostają one własnością firmy i zostaną usunięte. Jeżeli dokonasz wypłaty tych środków przed wykryciem błędu, kwota ta zostanie uznana za dług wobec firmy. Wszelkie nieprawidłowości należy niezwłocznie zgłaszać.
Po dokonaniu zakładu środki uznawane są za zużyte. Firma nie oferuje zwrotów ani anulowania transakcji. Wysokie wygrane mogą być wypłacane w miesięcznych ratach według uznania firmy.
W celu realizacji pierwszej wypłaty lub w dowolnym późniejszym czasie firma może zażądać weryfikacji tożsamości (KYC), np. poprzez przesłanie kopii dowodu tożsamości, rachunku za media lub karty płatniczej. Dokumenty muszą być autentyczne – w przypadku fałszywych dokumentów środki i wygrane mogą zostać skonfiskowane.
Aby zrealizować wypłatę, gracz musi obrócić środki z depozytu co najmniej trzykrotnie, zgodnie z procedurami przeciwdziałania praniu pieniędzy. Obowiązek opłacenia podatków i opłat leży po stronie gracza.
Obsługiwane są wypłaty za pomocą Mastercard Payment Transfer oraz Visa OCT, jednak ich skuteczność zależy od polityki banków – firma nie gwarantuje akceptacji płatności.
W przypadku wysłania kryptowaluty na nieprawidłowy adres (np. BTC na adres BCH), firma podejmie próbę odzyskania środków tylko, jeśli wartość przekroczy 5 000 €. Może zostać naliczona opłata 0,1 BTC – odzyskanie środków nie jest jednak gwarantowane.
Wszystkie transakcje przetwarzane są w euro. Kursy wymiany walut mogą skutkować nieco wyższymi opłatami niż początkowo wyświetlone.
Wypłaty są przetwarzane w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Czas realizacji zależy od metody płatności i instytucji finansowej. Firma nie odpowiada za opóźnienia spowodowane przez strony trzecie.
Banki pośredniczące mogą pobierać dodatkowe opłaty za przelewy bankowe, maksymalnie do 16 €, co pozostaje poza kontrolą firmy.
Standardowe limity wypłat to 1 000 €/USD dziennie, 3 000 €/USD tygodniowo i 10 000 €/USD miesięcznie. Wyjątki mogą dotyczyć ofert promocyjnych lub statusu VIP, według uznania firmy. Aktualne limity dostępne są w sekcji „Kasa”.
Jeśli wygrana przekroczy 10 000 €/USD, firma zastrzega sobie prawo do wypłaty środków w miesięcznych ratach do 10 000 €/USD, aż do pełnej kwoty.
Dodatkowe weryfikacje mogą zostać zastosowane przy pierwszym lub każdym kolejnym depozycie, zgodnie z procedurami KYC. Firma ma prawo wstrzymać wypłaty do czasu zakończenia weryfikacji.
Firma nie jest instytucją finansową. Salda nie są oprocentowane i nie oferowane są usługi wymiany walut.
ODPOWIEDZIALNA GRA
Po otrzymaniu wniosku o samowykluczenie, firma niezwłocznie dezaktywuje konto gracza i zablokuje dalszy dostęp do niego. Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec tworzeniu nowych kont, ostateczna odpowiedzialność za to, aby nie zakładać dodatkowych kont, spoczywa na graczu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione na innych kontach.
W ramach odpowiedzialnej gry gracze mają możliwość ustawienia limitu strat na swoim koncie.
NIEAKTYWNE KONTA
Konto użytkownika uznaje się za nieaktywne (uśpione), jeżeli gracz nie zalogował się ani nie wylogował przez nieprzerwany okres dwunastu (12) miesięcy. Jeżeli konto pozostaje nieaktywne i posiada dodatnie saldo, Firma zastrzega sobie prawo do pobierania miesięcznej opłaty administracyjnej w wysokości 10 EUR lub równowartości tej kwoty w innej walucie (lub salda konta, jeśli jest ono niższe).
Akceptując niniejszy regulamin, użytkownik wyraża zgodę na potrącanie tej opłaty począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po zakwalifikowaniu konta jako nieaktywnego, a następnie w pierwszym dniu każdego kolejnego miesiąca, w którym konto pozostaje nieaktywne. Pobieranie opłaty ustaje w przypadku reaktywacji konta lub wyczerpania jego salda.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie opłaty związane z procesem zwrotu środków.
ZAMKNIĘCIE KONTA
Użytkownicy mogą w każdej chwili zażądać zamknięcia swojego konta, kontaktując się z obsługą klienta. Po zamknięciu konta Firma zwróci wszelkie pozostałe środki z konta użytkownika. Metoda zwrotu zostanie ustalona według uznania Firmy.
W celu zapobieżenia oszustwom, praniu pieniędzy, finansowaniu terroryzmu lub nadużyciom, Firma zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości użytkownika przy zamykaniu konta. Może to obejmować żądanie aktualnych dokumentów, przeprowadzenie rozmowy wideo lub prośbę o wyraźne zdjęcie (selfie) w wysokiej rozdzielczości, na którym użytkownik trzyma najnowsze dokumenty tożsamości blisko twarzy — nawet jeśli wcześniejsza weryfikacja została już przeprowadzona.
Firma zastrzega sobie również prawo do zamknięcia konta użytkownika według własnego uznania, bez wcześniejszego powiadomienia i bez podania przyczyny, oraz do zwrotu pozostałych środków pomniejszonych o obowiązujące opłaty za wypłatę.
ZASTRZEŻENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Jesteś całkowicie odpowiedzialny za zgłaszanie i opłacanie wszelkich podatków od wygranych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Gra na stronie wiąże się z ryzykiem utraty wpłaconych środków.
Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody poniesione przez graczy lub osoby trzecie, które wynikają bezpośrednio lub pośrednio z:
błędów (drukarskich, odczytu, tłumaczenia, transakcji, awarii technicznych itp.)
zdarzeń siły wyższej
naruszeń regulaminu przez Ciebie lub osoby trzecie
zmowy lub nielegalnej działalności graczy lub innych osób
porad lub sugestii udzielanych przez Firmę lub osoby trzecie za pośrednictwem strony lub usług
zmian na rynkach finansowych, takich jak wahania kursów walut
Firma nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z naruszenia warunków korzystania, które nie były racjonalnie przewidywalne w momencie zawarcia umowy, na jakiejkolwiek podstawie prawnej (umowa, zaniedbanie, naruszenie przepisów itp.).
Maksymalna odpowiedzialność Firmy wobec gracza za straty związane z zakładami nie przekracza wartości postawionego zakładu lub stawki, która stanowi podstawę roszczenia.
Firma zastrzega sobie prawo, według własnego uznania i bez wcześniejszego powiadomienia lub uzasadnienia, do anulowania Twojego konta oraz zwrotu salda po potrąceniu ewentualnych opłat za wypłatę.
ZASADY ANTYOSZUSTEWNE
Firma stosuje rygorystyczną strategię antyfraudową oraz różnorodne narzędzia do zwalczania oszustw. Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia konta gracza oraz zawieszenia wszelkich wypłat, jeśli podejrzewamy, że gracz uczestniczy w działalności oszukańczej, takiej jak:
zmowa z innymi graczami,
oszustwa wobec innych kasyn online lub dostawców płatności,
odrzucanie płatności dokonanych kartą kredytową,
tworzenie wielu kont,
inne formy nieuczciwego działania.
Gracz może również zostać uznany za niewypłacalnego w swoim kraju zamieszkania — decyzja ta należy wyłącznie do firmy i nie będzie poprzedzona powiadomieniem ani wyjaśnieniem. Firma zastrzega także prawo do zgłoszenia podejrzeń oszustwa odpowiednim organom regulacyjnym.
Przykłady nadużyć to m.in.:
opóźnianie rund gry, w tym funkcji bonusowych i darmowych spinów, aż do momentu, gdy wymogi obrotu zostaną zniesione,
pozostawianie wysokich zakładów na stole (np. w blackjacku),
powrót do gry po zakończeniu wymagań obrotu bonusami,
wykorzystywanie błędów lub usterek oprogramowania do gry za dodatkowe pieniądze, aby zdobyć wartość w grze, stracić te środki, a następnie wypłacić zgromadzone wartości podczas gry na prawdziwe pieniądze.
Jeśli firma stwierdzi, że użytkownik przyjął bonus lub promocję z zamiarem wykorzystania metod pozwalających na wypłatę bonusu lub nadużywania promocji, niezwłocznie skonfiskuje wygrane, zamknie konto oraz zablokuje dalsze wypłaty.
Do przykładów manipulacji należą także:
opóźnianie rund gry, w tym funkcji bonusowych i darmowych spinów, aż do spełnienia wymagań obrotu,
dokonywanie nowych wpłat, gdy wciąż dostępne są bonusy lub darmowe spiny.
Firma zastrzega sobie prawo do odmowy wypłat i/lub zatrzymania wygranych.
Zabronione jest również korzystanie z robotów lub innego oprogramowania automatyzującego grę.
Firma może według własnego uznania, bez konieczności podawania przyczyn lub wcześniejszego powiadomienia, zamknąć Twoje konto i zwrócić saldo pomniejszone o ewentualne opłaty za wypłatę.
W przypadku wpłat kartą kredytową, firma może zwrócić do niej kwoty wypłat do wysokości wpłaconej sumy. Nadwyżka zostanie wypłacona inną dostępną metodą.
Przed zwrotem kwoty odliczane będą wszelkie bonusy i nagrody znajdujące się na Twoim koncie.
Firma podejmie działania refundacyjne dla transakcji kartą kredytową, jeśli uzna, że wiążą się one z ryzykiem bezpieczeństwa lub prawnym.
Firma ma prawo do zamknięcia kont i zatrzymania środków, jeśli zostaną wykryte oszukańcze praktyki przy zakładach sportowych, takie jak:
wypłata pieniędzy po wykorzystaniu bonusu,
obstawianie bonusu, jednocześnie ukrywając prawdziwe pieniądze na zakładach o niskim kursie,
powtarzający się schemat obstawiania bonusu oraz zakładania prawdziwych pieniędzy na faworyta meczu.
POLITYKA ZWROTÓW
W przypadku problemów z naszymi usługami, możesz skontaktować się z naszym zespołem wsparcia, korzystając z informacji dostępnych na stronie.
Aby zweryfikować wniosek o zwrot, należy dostarczyć następujące dokumenty:
zdjęcia obu stron dowodu tożsamości, np. prawa jazdy lub paszportu,
potwierdzenie adresu zamieszkania (zdjęcie papierowego dokumentu wystawionego w ciągu ostatnich 90 dni, np. rachunek, dokument bankowy lub urzędowy).
Alternatywnie możesz przesłać oryginalny plik PDF z rachunkiem za media lub wyciągiem bankowym (jeśli nie został już użyty jako potwierdzenie adresu), na którym widnieje Twoje imię i nazwisko oraz numer konta.
Decyzja dotycząca zwrotu może zająć do 7 dni roboczych.
W przypadku pozytywnej decyzji, zostaniesz powiadomiony, a kwota zwrotu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu 48 godzin.
Firma zastrzega sobie prawo do zwrotu wnioskowanych kwot wypłat do wysokości całkowitej sumy wpłaconej, jeśli zasilenie konta odbyło się za pomocą karty kredytowej. Nadwyżka zostanie zwrócona inną dostępną metodą, jeśli wypłaty przekroczą łączną kwotę wpłaconą.
Przed realizacją zwrotu, z salda zostaną odjęte wszelkie bonusy i nagrody.
W przypadku uznania przez dostawców płatności lub firmę, że jakiekolwiek transakcje kartą kredytową stanowią nieakceptowalne ryzyko prawne lub bezpieczeństwa, rozpoczniemy procedurę zwrotu środków na kartę kredytową i poinformujemy odpowiednie organy oraz zainteresowane strony.
KOMUNIKACJA
W przypadku problemów z naszymi usługami możesz skontaktować się z działem obsługi klienta, korzystając z instrukcji dostępnych na stronie.
Sekcja wsparcia zajmuje się reklamacjami i przekazuje je dalej, jeśli nie można ich od razu rozwiązać. Będziesz na bieżąco informowany o statusie swojej reklamacji.
Jeśli spór nie zostanie rozwiązany na poziomie zarządzania kasynem, możesz zwrócić się do niezależnej organizacji, organu regulacyjnego lub licencyjnego wymienionego na stronie.
Rozumiesz i akceptujesz, że logi serwera będą ostatecznym źródłem rozstrzygającym wszelkie spory. Akceptujesz, że nasze zapisy są jedynym źródłem prawdy przy ustalaniu warunków Twojego udziału w grach online oraz wyników tego udziału. Zgadzasz się również, że w przypadku rozbieżności między wynikiem wyświetlonym na ekranie a tym zapisanym na serwerze gry, ostateczny wynik będzie ten z serwera gry.
Wszelkie dane kontaktowe zapisane na Twoim koncie będą używane do kontaktu z Tobą w sprawie sporu.
ZAKOŃCZENIE KONTA I KARY
Firma zastrzega sobie prawo do odmowy otwarcia, zawieszenia lub zamknięcia Twojego konta, wstrzymania wypłaty wygranych lub zastosowania tych środków na pokrycie ewentualnych szkód, jeśli naruszysz niniejsze warunki lub jeśli firma ma uzasadnione podejrzenia, że tak się stało.
Rozumiesz, że to my mamy ostateczne zdanie co do tego, czy złamałeś jakiekolwiek warunki, zasady lub polityki w stopniu skutkującym zawieszeniem lub trwałym zablokowaniem dostępu do naszej strony.
Użytkownikom nie wolno używać usług ani treści w celach innych niż wymienione powyżej, a firma wyraźnie zastrzega sobie wszystkie prawa własności intelektualnej do usług i treści.
W szczególności, klient nie może w żadnym wypadku:
usuwać informacji o prawach autorskich, znakach towarowych lub innych prawach własności, ani żadnych kopii tych informacji wykonanych zgodnie z warunkami użytkowania;
wykorzystywać treści w sposób naruszający prawa firmy lub osób trzecich;
wykorzystywać treści w sposób niezgodny z warunkami serwisu lub nielegalny;
używać, kopiować, modyfikować, edytować, mieszać, dodawać komentarzy lub dubbingów, publikować, udostępniać, rozpowszechniać, nadawać, osadzać, przekazywać publicznie lub osobom trzecim, ani w inny sposób wykorzystywać usług i/lub treści dla własnych korzyści finansowych;
podejmować działań generujących przychody z reklam lub subskrypcji na podstawie rozpowszechniania treści firmy lub ograniczania konieczności subskrypcji osób trzecich, kopiować, publikować, powielać, redystrybuować, komunikować lub rozpowszechniać osobom trzecim jakiekolwiek informacje uzyskane z treści;
przechowywać lub archiwizować jakiekolwiek treści w sposób umożliwiający dostęp do nich osobom innym niż użytkownicy.
OCENA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Projekt strony internetowej i usług, wszelkie oprogramowanie zawarte na stronie oraz usługi i treści są chronione prawami autorskimi, znakami towarowymi, patentami oraz innymi prawami własności intelektualnej należącymi do firmy i/lub jej licencjodawców.
Użytkownik może czytać, pobierać i zapisywać treści na odpowiednim urządzeniu, drukować je, używać, cytować oraz odnosić się do nich wyłącznie do użytku osobistego i niekomercyjnego, pod warunkiem właściwego przypisania praw do firmy tam, gdzie jest to wymagane.
Użytkownikom nie wolno korzystać z usług ani z treści w celach innych niż powyższe, a firma wyraźnie zastrzega sobie wszelkie prawa własności intelektualnej do usług i treści.
W szczególności, w żadnym wypadku klient nie może:
usuwać informacji o prawach autorskich, znakach towarowych lub innych prawach własności, ani kopiować ich w sposób niezgodny z niniejszymi warunkami użytkowania;
wykorzystywać treści w sposób naruszający prawa firmy lub osób trzecich;
wykorzystywać treści w sposób niezgodny z warunkami strony lub nielegalny;
używać, kopiować, zmieniać, edytować, mieszać, tworzyć remiksy, dodawać komentarze lub dubbingów, pokazywać, wykonywać, rozpowszechniać, udostępniać, nadawać, osadzać, przekazywać publicznie lub osobom trzecim, ani w inny sposób wykorzystywać usług i/lub treści dla własnych korzyści finansowych;
podejmować działań, które generują przychody z reklam lub opłat subskrypcyjnych na podstawie rozpowszechniania treści firmy lub ograniczają konieczność subskrypcji osób trzecich;
kopiować, publikować, powielać, redystrybuować, komunikować lub rozpowszechniać osobom trzecim jakichkolwiek informacji uzyskanych z treści;
przechowywać lub archiwizować jakiekolwiek treści w sposób umożliwiający dostęp do nich osobom innym niż uprawnieni użytkownicy.